services 24/7
services
voice response
service
Interested?
Register for a free consultation and we will offer the best solution for your business.
How can we help you?
Call center 24/7
These services are particularly relevant for businesses with a flow of potential customers that becomes extremely difficult to process through conventional means of communication. These are often companies that manage huge flows of existing customers and need to handle large numbers of enquiries: communication operators, banks, insurance companies, logistics companies, large retailers, emergency services, utility providers, etc.
Telemarketing
Telemarketing services provide the flexibility to hire employees for long-term and short-term projects who contact potential customers of the client and make sales by phone. We specialize in telephone sales.
SMS messaging services
SMS or text messaging services enable to instantly inform customers about any issued invoices and payment deadlines, as well as new offers, sales, organized events, emergencies or debts.
Interactive voice response
IVR is a pre-recorded message service that is actively used in various areas of business - not only for communicating with customers, suppliers and partners, but also for effective internal communication between the company's departments and employees.
Virtual assistant
Professional secretary services without any staff costs, which will help you process your electronic enquiries and social network messages, as well as organize your company's documents.
We are trusted by...
We are largest providers of postal services in Lithuania. We have signed the contract with JSF „Infomedia“ Call Center, for telemarketing project. The purpose was to present our services to the new clients, and to find new customers, who would be interested in our contracts. Outbound calling campaign were held by JSF „Infomedia“ professional sales managers, who accomplished all challenges in a short time with high results. We are greatly thankful to JSF „Infomedia“ Contact Center, for the huge help reaching the best results. We are recommending JSF „Infomedia“ as a valuable partner.
Read more Read lessGreta Raupytė AB “Lietuvos Paštas” call center group leader
UAB „Infomedia“ atliko potencialių telemedicinos paslaugų vartotojų apklausą, kurios rezultatai buvo panaudoti ES struktūrinių fondų projekto paraiškoje pagal priemonę „Pažangios elektroninės paslaugos“. Likome labai patenkinti apklausos organizavimu, vykdymu ir rezultatų ataskaitomis bei analize. Darbas buvo atliktas greitai, profesionaliai bei tiksliai pagal mūsų poreikį. Mūsų teikiamas projektas laimėjo konkursą ir jam bus skirtas finansavimas.
Read more Read lessL.e. generalinis direktorius Kęstutis Strupas VŠĮ Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikos
Pradėjome bendradarbiauti su UAB „Infomedia“ kontaktų centru dėl potencialių klientų paieškos, jų sudominimo pirkti, rinkos tyrimų. Esame patenkinti tokio darbo atlikimu, kuris padėjo sudominti potencialius klientus, pagerino klientų aptarnavimo kokybę, padidino naujo produkto žinomumą, teigiamai įtakojo jo pristatymą rinkai. Projektas buvo sėkmingai įgyvendintas, darbą atliko kompetetingi pardavimo vadybininkai. Įgyvendinto projekto nauda: gavome potencialių klientų sąrašą, su kuriais projekto metu užmegzti ryšiai paskatino abipusį tolimesnį bendradarbiavimą; suteiktos telemarketingo paslaugos įtakojo didesnį žinomumą apie rinkai pristatomus produktus. Likome patenkinti atliktos paslaugos organizavimu, vykdymu ir, ypač, rezultatais, kurie užtikrino reklaminės kampanijos investicijos grąžą bei pelningumą. Rekomenduojame UAB „Infomedia“ kontaktų centrą kaip patikimą partnerį pardavimų augimo skatinimo srityje.
Read more Read lessKristijonas Kaikaras UAB „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius
Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetetingi skambučių aptarnavimo specialistai 2 metus sėkmingai realizavo mūsų klientų telefono numerio aptarnavimą. Skambučių aptarnavimą UAB „Infomedia“ atliko kokybiškai, buvo operatyviai reaguojama į klientų užklausas, tiksliai suteikiama visa pageidaujama informacija. UAB „Infomedia“ skambučių centras palengvino mūsų komandos darbą atsakydamas į daugelį rutininių mūsų klientams kylančių klausimų.
Read more Read lessUAB „Interneto partneris“ direktorius AB “Lietuvos Paštas” call center group leader
Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai visą laikotarpį sėkmingai ir kokybiškai vykdė užsakymų priėmimo aptarnavimą. Per visą bendradarbiavimo laikotarpį, nebuvo sulaukta nei vieno nusiskundimo iš klientų dėl netinkamo aptarnavimo (mandagumas, informacijos suteikimas). UAB „Infomedia“ rekomenduotume kaip patikimą verslo partnerę.
Read more Read lessDiana Sokolovienė UAB „Maisto ralis“ direktorė
Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai sėkmingai realizavo šios informacinės telefono linijos aptarnavimą, užtikrinant aukštus kokybinius parametrus 90 % / 15. Neatsakyti skambučiai neviršijo net 3%. Skambučių aptarnavimą UAB „Infomedia“ atliko kokybiškai, buvo operatyviai reaguojama į klientų užklausas, tiksliai suteikiama visa pageidaujama informacija.
Read more Read lessMilda Urbonienė UAB „Publicum“ direktorė
We have started to work with JSF „Infomedia“ Contact Center on purpose to find new clients and generate more sales. Our products: cargo jeep and cars, were recommended by highly competent sales managers to our potencial clients. This organized campaign benefit: in a short time – one month period, we have received data base of our potencial clients, with whom we are working till now. This cooperation between us and JSF „Infomedia“ has exceeded our expectations. We are contented provided service organization, fulfillment and especially results of JSF „Infomedia“ provided telemarketing services. We are kindly recommending JSF „Infomedia“ services as trustworthy business partner helping to reach highly success.
Read more Read lessTomas Ravinskas JSF „Autoverslo automobiliai“ Commercial Director
Pradėjome bendradarbiauti su UAB „Infomedia“ kontaktų centru, užsakydami potencialių klientų paieškos, jų duomenų bazės sudarymo bei aktyvių pardavimų organizavimo paslaugas. Pirminiai klientų paieškos ir duomenų bazės sudarymo darbai buvo atlikti greitai – užtruko mažiau nei dvi savaites, pateiktų nustatytoms kategorijoms priklausančių įmonių skaičius buvo didesnis nei užsakytas. Aktyvių pardavimų veikla buvome itin patenkinti, UAB „Infomedia“ darbuotojai atsižvelgė į visas mūsų išsakytas pastabas bei nuolat tobulėjo jiems, prieš pradedant bendradarbiauti nepažįstamoje, specifinių IT paslaugų sferoje. Esame patenkinti praėjusios kampanijos organizavimu, vykdymu ir rezultatais, todėl nusprendėme ją, didindami potencialių klientų paieškos apimtis, pratęsti. Rekomenduojame UAB „Infomedia“ kontaktų centrą kaip patikimus ir investicijų grąžą užtikrinančius partnerius.
Read more Read lessJonas Navickas UAB „Source Bridge“ rinkodaros vadovas
Pradėjome bendradarbiauti su UAB „Infomedia“ kontaktų centru dėl aktyvių pardavimų, klientų paieškos, susitikimų organizavimo, partnerių paieškos. Per trumpą laikotarpį – vienos, dviejų savaičių eigoje – gavome tikslinių klientų sąrašą, mūsų įmonę rekomendavo kompetentingi pardavimo vadybininkai. Suorganizuotos pardavimo kampanijos nauda: pasirašėme 1 sutartį dėl susitikimų organizavimo, dar pirmosiomis projekto dienomis; gavome potencialių klientų duomenų bazę, kuri ne tik pasiteisino, bet viršijo mūsų įmonės lūkesčius. Likome patenkinti atliktos paslaugos organizavimu, vykdymu, o ypatingai rezultatais, kurie užtikrino reklaminės kampanijos investicijos grąžą bei pelningumą. Rekomenduojame UAB „Infomedia“ kontaktų centro paslaugas, jei norite pasiekti pardavimų augimą efektyviausiu ir ekonomiškai naudingiausiu būdu.
Read more Read lessAlmantas Krikščiūnas UAB „AI prekyba“ direktorius
We can help you
to reach your
targeted potential client audience!
98%
90%
Service Level Agreement