Kontaktų centro klientų aptarnavimo specialistas

Klientų aptarnavimas   •   Vilnius  

Darbo aprašymas

Atsiliepti į kliento skambutį ir padėti jam. Operatyviai spręsti klientų problemas naudojantis įvairiomis kompiuterinėmis sistemomis. Dalyvauti įvairių projektų mokymuose. Įgyti vertingos patirties įvairiose srityse. Išdirbus 3 mėnesius yra galimybė dirbti iš namų.

 

Reikalavimai

  • Būtų smagu, jeigu turėtum panašaus darbo patirties, bet jeigu neturi, padėsime visko išmokti!
  • Mums svarbiausia, kad norėtum ir gebėtum:
    mokytis ir tobulėti;
  • padėti skambinančiajam;
  • kalbėti taisyklinga lietuvių kalba;
  • rusų kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
  • puikios anglų kalbos žinios būtų didelis privalumas.

 

Mes siūlome

  • Darbo grafiką, kurį galėsi derinti su studijomis ar kita gyvenimo veikla.
  • Visus reikalingus mokymus tampant mūsų didelės komandos dalimi.
  • Puikų, ko gero šauniausią kolektyvą.
  • Darbo vietą šalia miesto centro.
  • Suteikiame visas sąlygas greitai kilti karjeros laiptais!

 

Atlyginimas

Nuo 630 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Prie pagrindinio darbo užmokesčio mokami papildomi priedai priklausantys nuo darbo rezultatų. Nepriekaištingai anglų k. kalbantiems siūlomos papildomos galimybės užsidirbti.

Kandidatuoti






    Detalesnė informacija apie tai, kaip UAB „Infomedia“ tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.