Kontaktų centro klientų aptarnavimo specialistas

Klientų aptarnavimas   •   Vilnius  

Darbo aprašymas

Atsiliepti į kliento skambutį ir padėti jam. Operatyviai spręsti klientų problemas naudojantis įvairiomis kompiuterinėmis sistemomis. Dalyvauti įvairių projektų mokymuose. Įgyti vertingos patirties įvairiose srityse. Išdirbus 3 mėnesius yra galimybė dirbti iš namų.

 

Reikalavimai

  • Būtų smagu, jeigu turėtum panašaus darbo patirties, bet jeigu neturi, padėsime visko išmokti!
  • Mums svarbiausia, kad norėtum ir gebėtum:
    mokytis ir tobulėti;
  • padėti skambinančiajam;
  • kalbėti taisyklinga lietuvių kalba;
  • rusų kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
  • puikios anglų kalbos žinios būtų didelis privalumas.

 

Mes siūlome

  • Darbo grafiką, kurį galėsi derinti su studijomis ar kita gyvenimo veikla.
  • Visus reikalingus mokymus tampant mūsų didelės komandos dalimi.
  • Puikų, ko gero šauniausią kolektyvą.
  • Darbo vietą šalia miesto centro.
  • Suteikiame visas sąlygas greitai kilti karjeros laiptais!

 

Atlyginimas

Nuo 630 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Prie pagrindinio darbo užmokesčio mokami papildomi priedai priklausantys nuo darbo rezultatų. Nepriekaištingai anglų k. kalbantiems siūlomos papildomos galimybės užsidirbti.

Kandidatuoti