Paslaugos

UAB „Infomedia“ – aukščiausius kokybės standartus atitinkančių skambučių, elektroninių laiškų, chat ir kitų įvairiais komunikacijos kanalais gaunamų užklausų aptarnavimo paslaugas teikiantis kontaktų centras.

Skambučių centras

Paslaugos, ypatingai aktualios verslams, turintiems potencialių klientų srautą, kurį įprastomis ryšio priemonėmis apdoroti tampa itin sudėtinga. Tai įmonės, taip pat aptarnaujančios milžiniškus esamų klientų srautus bei susiduriančios su dideliais užklausų kiekiais: ryšio operatoriai, bankai, draudimo kompanijos, logistikos įmonės, stambios prekybos įmonės, avarinės tarnybos, komunalinių paslaugų tiekėjai ir t. t.

Plačiau

Telemarketingas

Telefoninės rinkodaros paslauga arba telemarketingo paslauga suteikia galimybę lanksčiai samdyti darbuotojus ilgalaikiams ir trumpalaikiams projektams, kurie kontaktuoja su potencialiais užsakovo klientais ir atlieka pardavimą telefonu. Pardavimas telefonu – mūsų specializacija.

Plačiau

SMS paslaugos

Tekstinių pranešimų paslauga, leidžianti per itin trumpą laiką informuoti klientus apie išrašytas sąskaitas ir jų apmokėjimo terminus, naujus pasiūlymus ir akcijas, organizuojamus renginius, avarines situacijas ar įsiskolinimus.

Plačiau

Automatinis skambintuvas

IVR yra iš anksto įrašytų pranešimų paslauga, aktyviai naudojama įvairiose verslo srityse - ne tik komunikacijos su klientais, tiekėjais ir partneriais įgyvendinimui, bet ir efektyviai vidinei komunikacijai tarp įmonės padalinių ir darbuotojų.

Plačiau

Virtualus asistentas

Tai profesionalaus sekretoriaus paslaugos be personalo išlaidų, padedančios apdoroti elektronines užklausas ir socialinių tinklų žinutes bei sutvarkyti įmonės dokumentaciją.

Plačiau

Daugiau nei 27-ių metų patirtis skambučių aptarnavimo paslaugų rinkoje leidžia mums tinkamai pristatyti užsakovų produktus ir atskleisti jų konkurencinius pranašumus.

Susidomėjote?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.

Patirtis

Daugiau nei 27 metų patirtis skambučių aptarnavimo paslaugų rinkoje leidžia mums tinkamai pristatyti užsakovų produktus ir atskleisti jų konkurencinius pranašumus.

Kompetencija

Mes esame profesionalai, gebantys laisvai bendrauti lietuvių, rusų ir anglų kalbomis. Nuolat tobuliname savo kompetenciją, geriname darbo našumą bei siekiame vis aukštesnių kokybinių rodiklių.

Pažangiausia įranga

Naudojame pažangiausia šių laikų programinę įrangą – GENESYS. Ji leidžia aptarnauti klientus įvairiais media kanalais, o moderni priežiūros valdymo sistema padeda užtikrinti vykdomų projektų monitoringą bei efektyviai vertinti kokybinius ir kiekybinius rodiklius.

Aukščiausi standartai

Įmonės valdymas remiasi ISO 9001 standarto principais. 2014 m. UAB „Infomedia“ kokybės vadybos sistema, apimanti Kontaktų Centro ir telemarketingo paslaugų teikimą, įvertinta ISO 9001 standarto sertifikatu.