Visos stambios turizmo bendrovės naudojasi kontaktų centrų paslaugomis, kad bet kuriuo metu prireikus galėtų palaikyti tiesioginį ryšį su savo klientais.
Turistams nuolat prireikia įvairių konsultacijų dėl kelionės draudimo klausimų, nusiskundimų, skrydžių laikų pasikeitimų ir t.t. Tai milžiniškas krūvis turizmo bendrovių vadybininkams, kuriems nespėjus klausimų išspręsti laiku gali sumažėti teikiamų paslaugų kokybė.
Perdavus šias funkcijas „Infomedia“ kontaktų centro operatoriams bus ne tik atsakyta į visus keliautojų klausimus, bet ir išnyks net menkiausia tikimybė, kad kažkuriuo metu, prireikus pagalbos ar patarimo, į skambuti nebus atsiliepta.
Susidomėjote?
Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.
Teikiamos paslaugos
Pasirinkę kontaktų centro „Infomedia“ paslaugas savo turizmo įmonei:
Mes galime ne tik pasirūpinti jūsų esamais klientais, bet ir paskambinti būsimiems.
Tūkstančiams būsimų klientų.
Užtikrinsite, kad į kiekvieną esamų ar būsimų klientų skambutį būtų atsiliepta.
Kad ir iš kokios šalies jie skambintų, kad ir kokiu paros metu – kontaktų centras dirba visą parą, septynias dienas per savaitę.
Būsite ramūs, kad į kiekvieną kliento skambutį bus atsiliepta iš pačio pirmo karto.
Nuimsite konsultacijų bei klausimų telefonu naštą nuo savo darbuotojų, kurie sutaupytą laiką galės skirti svarbesnėms užduotims.
Garantuosite visada malonų ir profesionalų tiesioginį bendravimą su savo klientais.